środa, 5 lutego 2014

LUSH RECENZJA - oczyszczanie twarzy - AQUA MARINA LUSH






LUSH - po recenzjach na blogach zrobił na mnie wielkie wrażenie! 

Wydawało mi się, że będę chciała tam kupić wszystko! Ja miłośniczka zapachów sądziłam, że wydam tam naprawdę sporo - wszystko na to wskazywało. Przeglądałam gruntowanie blogu, fora, żeby wiedzieć co jest godne uwagi i co kupić. Jednak wizyta w sklepie angielskim STRASZNIE MNIE ROZCZAROWAŁA. 
Kilka powodów:


* ja rozumiem, że kosmetyki mają być skuteczne, ale "na Boga" czemu tutaj wszystko śmierdzi?!?!
* kosmetyki w formie testerów pootwierane, więc … z zapachów stworzyła się mieszanka wybuchowa :(
* duża ilość produktów, ale klientowi, który jest pierwszy raz ciężko to ogarnąć?!?!?! Gdyby nie miła Pani sprzedająca, chyba spędziłabym dwie godziny szukając produktów z listy :(
* obsługa bardzo miła, ale nie można wszystkiego zachwalać :(



RECENZJA PRODUKTU:

* konsystencja gęsta, bardzo dobrze się nakłada produkt i na cerę, dobrze rozprowadza.
* produkt nie wysusza, wyraźnie zostawia filtr na skórze, ma się wrażenie, że produkt wniknął w głąb.
* najpierw stosowałam go rano… codzienny rytuał - oczyszczanie CLARISONIC, potem produkt Lusha, krem nawilżający i baza pod podkład…. itd. Dla mnie rano się nie sprawdzał, miałam wrażenie, że jest bardzo ciężki i niestety krem kiesko się chciał wchłaniać. Spróbowałam wieczorem - niestety, też się nie sprawdził serum na noc nie chciało się wchłaniać :(
* ogólne wrażenie i refleksje: zapach produktu - FATALNY przy pierwszy zastosowaniu było mi niedobrze … myślałam, że go wyrzucę do kosza :( wygląd kosmetyku :( zielone glony + różowy krem :( wygląda obrzydliwie. Nie wiem czy przy dłuższym stosowaniu nie będzie zapychał.




-> ocena: produkt dla  B A R D Z O   S U C H Y C H   S K Ó R. Nigdy więcej nie kupię, po pierwsze stosowałam dwa tygodnie, marne wrażenia, cena - dosyć wysoka, zapach - ja wiem, że liczy się działanie, ale dla mnie zapach ma znaczenie :(

 MAGGIE

 

4 komentarze:

  1. Śmierdzioszki u mnie odpadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że piszesz obiektywnie, nawet jeśli sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niestety mi się nie podobało, ale każdy może mieć inne zdanie.

      Usuń
  3. Great Post, I really like your pictures and blog! xx
    Hugs from Germany :) ♥

    VISIT MY BLOG HERE ♥

    OdpowiedzUsuń