niedziela, 26 czerwca 2016

Z WIZYTĄ W BUDAPESZCIE :) MLE COLLECTION bluzka oraz marynarka MORE BY LESS !





Witajcie po przerwie :)
wiem, dawno mnie nie było.

Witam wszystkich, którzy mimo braku mojej aktywności ciągle tutaj zaglądają. Zdjęcia były zrobione podczas krótkiego wyjazdu w maju do Budapesztu. Miasto urzekło mnie swoim pięknem i spokojem, małymi, krętymi uliczkami podobnie jak na krakowskim Kazimierzu. Ma w sobie coś magicznego, tajemniczego. Na pewno będziemy tam często wracać. Tym bardziej, że koszty wyjazdu i jedzenia są małe.

W dzisiejszym poście dwie nowości w mojej szafie - bluzka w paski z MLE COLLECTION. Paski to dla mnie ciężki temat przez wiele lat kompletnie mi się nie podobały, nie akceptowałam żadnych wzorów. Teraz to się zmieniło. Drugą nowością jest granatowa marynarka od MORE BY LESS. To nowa, polska marka, która szyje idealne garnitury dla kobiet z najwyższej jakości materiałów. Po dwóch miesiącach użytkowania zarówna marynarka jak i garniturowe spodnie wyglądają jak nowe. Kiedyś uważałam, że połączenie granatu i czerni absolutnie do siebie nie pasuje :) jednak jak widać zmieniłam zdanie.

Zapraszam do oglądania i komentowania. Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na Instagram :)















blouse / bluzka - MLE 
jacket / marynarka - More by Less
bag / torebka - Gucci 
jeans / jeansy - Zara
ballerina / baleriny - Mauro Leone 

2 komentarze: