niedziela, 31 maja 2015

WHITE & GREY LOOK!




Mój dzisiejszy biało - szary zwiastuje, że wiosna w pełni. Mam nadzieję, że na dobre zagości u nas piękna pogoda :) 

Szara kamizelka to moje najnowsze odkrycie, nadaje całej stylizacji charakter. Biały total look zostaje nieco przez nią ożywiony. Całość uzupełniona o moje ulubione ostatnio espadryle Tory Burch. Coraz częściej zamieniam botki na szpilce czy baleriny na espadryle. 

W obecnym sezonie to będzie must - have. Zatem jeśli nie macie w swojej szafie jeszcze żadnych espadryli polecam odwiedzić sieciówki jest naprawdę wielki ich wybór i pasują prawie do wszystkiego. Takie uniwersalne buty dla wszystkich zmęczonych balerinami, botkami, szpilkami czy tenisówkami. 

Wspaniałego tygodnia dla wszystkich Czytelników! :-)










jeans - Mango Outlet
shirt / bluzka - Lola Fashion
vest / kamizelka - Allegro
brooch / broszka - Chanel
espadrilles / espadryle - Tory Burch 
bracelet / bransoletki - Pandora, Tiffany
bag / torebka - LV



3 komentarze:

  1. Dobrze że wróciłaś bo tęskniłam za Twoimi stylizacjami. Ja nadal nie mogę przekonać się do białych spodni ale widząc je u Ciebie bardzo mi się podobają. Przy najbliższej okazji postaram się poszukać i przymierzyć a może się przekonam.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje stylizacje, nic tylko brać przykład, prosto ale szykownie dobrze że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie, buty i torebka bardzo na plus, natomiast nie przekonuje mnie szeroka bluzka i kamizelka, która niestety Cię pogrubia

    OdpowiedzUsuń