środa, 26 listopada 2014

GLAMGLOW POWERMUD - RECENZJA



Przed nami Andrzejki, Boże Narodzenie i Sylwester jednym słowem intensywny czas dla kobiet. Co zrobić rzeczy dobrze wyglądać? Oczywiście spać przynajmniej 8 godzin dziennie, zdrowo się odżywać i uprawiać sport. Tyle w teorii.

Z praktyką bywa różnie. Oczyszczanie twarzy to dla mnie priorytet. Nie ma mowy, abym położyła się spać w makijażu. Przez ostatni rok dwa razy dziennie używałam Clarisonic. Jestem zaskoczona jak moja skóra zmieniła się przez ten rok, stała się bardziej gładka, błyszcząca. Chciałam pomóc skórze w jeszcze lepszym oczyszczaniu. Dlatego, postanowiłam kupić maskę GLAMGLOW. Przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Do każdego typu skóry. Podczas pierwszego użycia byłam przerażona. Uczucie pieczenia, miałam wrażenie, że maska zaraz wypali mi twarz! Po minucie skóra zaakceptowała maskę i było już tylko lepiej.

Co obiecuje producent?

Rewolucyjne, błyskawiczne i podwójne działanie POWERMUD™ DUALCLEANSE TREATMENT łączy Siłę Błota & Moc Oleju. W nowej kuracji - oczyszczającym doświadczeniu dla wszystkich zmysłów, aby zapewnić skórze super delikatne & ekstra głębokie oczyszczenie z Zanieczyszczeń, Sebum i Pozostałości Makijażu nagromadzonych w ciągu całego tygodnia. Preparat przeznaczony dla mężczyzn, dla kobiet, w każdym wieku i o każdym rodzaju skóry. NOWE: OILIXER™, CLAYTOX™, PUREIFIER™ & TEAOXI® pozostawią Was ze Świeżą, Czystą i Aksamitnie Gładką Skórą. 


Rezultat: skóra wyraźnie oczyszczona, błyszcząca.
Efekt natychmiastowy! 
Polecam wszystkim, którym zależy na dobrze oczyszczonej cerze.
Zakupiłam kolejne maski, na pewno będę testować i napiszę czy inne też tak rewelacyjnie działają.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz