czwartek, 11 września 2014

Christian Dior, Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum - RECENZJA!







Bardzo lubię mocno wytuszowane rzęsy, dzięki temu można cudownie 
podkreślić spojrzenie. Niestety, jakiś czas temu używane przeze mnie tusze odmówiły posłuszeństwa. Nie byłam zadowolona z efektu, który uzyskuję. Zaczęłam szukać sposobów, aby moje rzęsy były jeszcze mocniejsze, dłuższe i gęstsze. Przez jakiś czas używałam X-LASHA jednak nie byłam sumienna w jego stosowaniu, stąd efekt był taki sobie. Dlatego, kolejny raz postanowiłam zmienić tusz - może kolejny jednak okaże się skuteczny. W sumie przez przypadek odkryłam bazę do rzęs Diora. Byłam na początku bardzo sceptyczna, myślałam, że to tylko chwyt marketingowy. Jednak jestem bardzo zadowolona i nie wyobrażam sobie już tuszowania rzęs bez bazy :) Rozdziela pięknie rzęsy i wydłuża. Generalnie polecam! 

*Minusem jest oczywiście cena, ale wydajność produktu to rekompensuje. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz