wtorek, 23 września 2014

ALTERNA - CAVIAR ANTI - AGING - SZAMPON + ODŻYWKA




Dla mnie moje włosy są najważniejsze, otaczam je szczególnym "kultem". Dzisiaj mała recenzja po stosowaniu tych dwóch produktów.


****




Co obiecuje producent?

Intensywnie nawilżający szampon przeznaczony do pielęgnacji słabych i łamliwych włosów. Zapobiega starzeniu struktury włosów. Zawiera dwa opatentowane kompleksy: Age-Controll Complex połączenie ekstraktu z kawioru, witaminy C i cytokin, odpowiedzialnych za rewitalizację włosów oraz Seasilk - kombinacja silnych ekstraktów z alg morskich, zapewniająca wyjątkowe nawilżenie i pomoc w odbudowie struktury włosów.


Moja opinia: szampon świetnie się pieni, wspaniale pachnie. Bardzo wydajny, nawet przy mojej długości włosów. Włosy są lśniące, gładkie w dotyku, nawet bez użycia odżywki. Pozytywnie działa również na skórę głowy.


Zapach: 5/5
Opakowanie: 5/5
Działanie: 5/5
Cena: 4/5






Co mówi producent?

Intensywnie nawilżająca odżywka przeznaczona do pielęgnacji słabych i łamliwych włosów. Zapobiega starzeniu struktury włosów. Zawiera dwa opatentowane kompleksy: Age-Controll Complex połączenie ekstraktu z kawioru, witaminy C i cytokin, odpowiedzialnych za rewitalizację włosów oraz Seasilk - kombinacja silnych ekstraktów z alg morskich, zapewniająca wyjątkowe nawilżenie i pomoc w odbudowie struktury włosów.



Moje zdanie o cena: po jej użyciu włosy są miękkie i wygładzone. Odżywka ma właściwości maski, bardzo dobrze nawilża, nie obciąża włosów. 




Zapach: 5/5
Opakowanie: 5/5
Działanie: 5/5
Cena: 4/5





5 komentarzy: