czwartek, 26 czerwca 2014

TOTAL BLACK - MASSIMO DUTTI DRES and SABRINA PILEWICZ BAG!



Mało być lato, a jest szaro, buro i ponuro. Pogoda nas nie rozpieszcza. Co zrobić. Dzisiaj mój ulubiony kolor - czerń. Moi najbardziej wytrwali hejterzy przy czarnych stylizacjach zawsze piszą a może więcej koloru, a może nie tak pogrzebowo, a to brzydki kolor itd. Mnie to nie interesuje. Kocham ten kolor i często noszę w wersji total black. Uważam, że jest niezwykle elegancki, ponadczasowy. Będąc w Anglii zdecydowana większość kobiet bardzo dobrze ubranych to kobiety w czerni od stóp do głów a na ich ramieniu torebka Chanel. I nie mówię wcale o Arabkach :) Powiem, że to mnie zainspirowało i utwierdziło w przeświadczeniu, że idę w dobrym kierunku. Nie uważam, że jest to kolor tylko pogrzebowy, żałobny itd. dla mnie w wielu przypadkach codzienny. Nie każdy musi wyglądać jak kolorowy klaun :D nie każdy lubi pstrokate kolory, dlatego powinniśmy nosić to w czym czujemy się naprawdę dobrze i naprawdę sobą.  Pozdrawiam Was serdecznie! :)









dress / sukienka - Massimo Dutti
jacket / żakiet - Massimo Dutti
boots / botki - Prima Moda
bag / torebka - Sabrina Pilewicz
sunglasses / okulary - Ray Ban 

 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :)
    Torebka nie jest w moim stylu, ale całość bardzo ładnie się prezentuje. Prosto i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Czerń to Twój kolor. I ten naszyjnik - wisienka na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To az tak jest zimno, zeby w botkach chodzić o tej porze? ;) Hm trudno żeby nazywac kogoś klaunem jeśli chodzi kolorowo ubranym;) Śmieszne to;)) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chodze tylko w czarnym bo uwielbiam ten kolor i czuje sie w nim elegancko i z klasą, a to ze moj mąz mowi do mnie "Czarna Wdowa" to nic :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie każdy Twój zestaw może być w czerni. Bo 90% mojej szafy zajmują czarne ubrania.
    Hahaha a jak kobiety w kozakach chodzą latem to nie jest dziwne? Agnieszka modę ogranicza jedynie nasza wyobraźnia i dostępność sklepowego asortymentu (chyba że potrafimy szyć) i ubieramy się nie dla ludzi tylko dla siebie.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. to ty masz hejterów? Nie wierzę. Zawsze piękna, i ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się taki nie narodził, aby wszystkim dogodził :)
    Nie wszystkim podoba się mój blog :) i ja :-)))

    OdpowiedzUsuń