czwartek, 22 maja 2014

CLARISONIC MIA 2 - THALGO - ORGANIQUE -> PIELĘGNACJA TWARZY w sezonie wiosna/lato :)




Czuję, że wiosna za chwilę zapuka do naszych drzwi :) Czas wiosenno - letni to dla mnie moment na zmianę pielęgnacji. W okresie wiosna-lato. Stawiam na lekkie kremy. Pierwszy krem na dzień, który nie roluje się pod podkładem: 


THALGO Extreme Comfort Cream 50 ml
Rodzaj: PIELĘGNACJA TWARZY - Linia ALGOMEGA
Opis: Odżywczy krem do bardzo suchej skóry. Wyjątkowo bogaty krem z formułą "woda w oleju" wzbogacony o kwasy Omega - 3 i 6, oleje rzepakowy i sojowy, posiadające właściwości restrukturyzujące. Daje uczucie komfortu, regeneruje, odżywia i odbudowuje poziom lipidów w skórze. 



Bardzo dobrze nawilża, skóra po nim jest wyraźnie napięta i nawilżona.


Raz w tygodniu najczęściej w soboty, gdy mam więcej czasu dla siebie. 
Wykonuję sobie peeling twarzy. 
Aktualnie używam: 


PEELING THALGO - Freshness Exfoliator 50 ml
Rodzaj: PIELĘGNACJA TWARZY - PURITY "Zmywacze Czystość"
Opis: Odświeżający Peeling. Ten biały krem zawiera idealnie równe mikro-granulki, które dokładnie usuwają wszelkie zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Zawarty w preparacie mentol w przyjemny sposób odświeża skórę. Wolna od zanieczyszczeń skóra jest czysta, świeża i promienna. 
  
Świetny efekt na twarzy, dzięki mentolowi na okres letni nadaję się idealnie. Sam w sobie jest bardzo drobnoziarnisty, nie jestem do końca zadowolona z tego. Wolę peelingi bardziej gruboziarniste. 







Przyznam szczerze, że często na noc zapominam używać kremu do twarzy. Jeśli już to robię to jest to olejek arganowy - ORGANIQUE czy krem CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Lotion+






Cały czas JESTEM nieprzerwanie zadowolona z CLARISONICA! Po pół roku mogę powiedzieć, że ta szczoteczka jest genialna zatem polecam wszystkim wypróbowanie jej.








MAGGIE


10 komentarzy:

  1. U mnie raczej Clarisonic by się nie sprawdził. Za duży suchar ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponujesz krem o wartości prawie 200 zł? Może coś bardziej normalnego zaproponuj!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc precyzyjną krem kosztuje 175złotych.
      Zawsze można kupić Nivea :) Co kto lubi oczywiście.

      Usuń
    2. Dlatego napisalam " prawie 200 zl";) W poście nie było nic mowy o Nivea!

      Usuń
    3. Dlatego napisałam w komentarzu jeśli chcesz coś tańszego może być Nivea. :)
      Polecam!

      Usuń
  3. Zainspirowałaś mnie do zrobienia prezentu na Dzień Matki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Pozdrowienia dla Mamy i Ciebie :)

      Usuń
  4. Do naszych drzwi za chwile zapuka chyba lato...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to chciałam napisac, ze już lato zapukało ;)

      Usuń
  5. Krem drogi jak na mój niski budżet, ale z pewnością wart swojej ceny. Może kiedyś się skuszę ;-)

    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń