poniedziałek, 7 kwietnia 2014

AQUA ALLEGORIA FLORA ROSA GUERLAIN TRAVELLERS EXLUSIVE




Podczas wyjazdu do Wiednia na lotnisku spodobał mi się zapach AQUA ALLEGORIA FLORA ROSA GUERLAIN TRAVELLERS EXLUSIVE. Skusiłam się na jego zakup - bardzo mnie urzekł :) Was też gorąco zachęcam do szukania swoich zapachów na wiosnę i lato. Bardzo żałuję, że jest dostępny tylko na strefach wolnocłowych.  Nie jest ani duszący, ani cukierkowy. Nie należy też do zapachów ciężkich, których nie znoszę i od których boli mnie głowa. Idealny, odświeżający - mój ideał :) Do tego wspaniałe opakowanie! Kocham takie "arcydzieła".


Należy do kategorii: kwiatowo-owocowe :)

Nuty zapachowe:

nuta głowy: żurawina
nuta serca: róża, irys
nutą bazy: piżmo 










5 komentarzy:

  1. Niemal wszystkie zapachy z tej serii są piękne, akurat tego nie wąchałam, ale wierzę na słowo:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez psiknięcia się choćby obrobiną perfum nie wyjdę z domu i sama bardzo lubię jak ktoś przechodząc obok mnie rozsiewa piękny zapach.
    Skąd te cudeńka na Twoim nadgarstku?
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) dawno Cię nie było :))))
      Nowe cudeńka! :) Wkleiłam na Instagramie więcej zdjęć :)

      Usuń
  3. Nice post!

    Wanna follow? Just let me know, please.

    Kiss
    www.shoeaholicandmore.com

    OdpowiedzUsuń