piątek, 27 września 2013

L`Oreal Professionnel, Seria Expert, ABSOLUT REPAIR CELLULAR! RECENZJA - czy warto?




Zgodnie z obietnicą w piątki post kosmetyczny. Dzisiaj słów kilka o linii kosmetyków do włosów L`Oreal Professionnel, Seria Expert, ABSOLUT REPAIR CELLULAR szampon do włosów zniszczonych. Nim zaczęłam stosować szampon, odżywkę, maskę z tej serii wcześniej używałam szamponów ogólnie dostępnych w drogeriach. I to był duży błąd - człowiekowi pozornie wydaje się, że oszczędza w gruncie rzeczy tak nie jest. Dlatego, polecam przetestowanie szamponów profesjonalnych - fryzjerskich.
 





Seria ABSOLUT REPAIR przeznaczona jest do pielęgnacji włosów zniszczonych. Jak mówi producent: "W oparciu o innowacyjną technologię w nowej serii Absolut Repair Cellular, kwas mlekowy tworzy wiązania soli między łańcuchami keratyny w korze uszkodzonych włókien włosów. Związki jonowe ulegają naprawieniu a włosy stają się lśniące i sprężyste.Włosy odzyskują siłę, nabierają blasku i są odżywione. Pomaga zapewnić trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości.





W oparciu o innowacyjną technologię w nowej serii Absolut Repair Cellular, kwas mlekowy tworzy wiązania soli między łańcuchami keratyny w korze uszkodzonych włókien włosów. Związki jonowe ulegają naprawieniu a włosy stają się lśniące i sprężyste." 









Tyle w teorii. Jeśli chodzi o rezultaty słów kilka. Stosowałam wszystkie produkty w serii: szampon +odżywkę +maskę,  bowiem osobiście uważam,że tylko połączenie tych trzech produktów może dawać realne rezultaty. Dodatkowo skusiłam się na także na serum regenerującego końcówki, ale może być używany również na całe włosy.










Rezultaty zobaczyłam już po miesiącu sumiennego stosowania, włosy zyskały pełny blask po pół roku :) myślę, że wszystko zależy od indywidualnej kondycji włosów. Teraz regularnie od sześciu lat używam różnych linii  L`Oreal Professionnel, 
Seria Expert.






 Prezentacja kolejnych produktów w następnych postach :) 
A Wy jakich produktów używacie? Polecacie coś? Czekam na Wasze komentarze!


Jeśli spodobał Ci się post? Zapraszam do polubienia na Facebooku i dodania do obserwowanych :)






Pozdrawiam,
Maggie

13 komentarzy:

  1. Jesli chodzi o ta serie to mam maske i jestem zadowolona. Mam długie włosy wiec z racji braku wydajnosci szampony kupuje" drogeryjne". A Tobie na ile umyc starcza szampon? :( Polecam kerastase szczególnie do wykończenia fryzury, produkty typu serum;) A Ty co uzywasz z tej firmy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Ja kupuje 1000ml - wystarczają na 2-3 miesiące :) też mam długie włosy :)
      Z Kerastase używałam serię zieloną - skończyłam stosować w maju, byłam bardzo zadowolona.
      Mam teraz olejek http://www.hairstore.pl/kerastase-elixir-ultime-oleo-complexe-olejek-pielegnacyjny-125ml-p3016.html?gclid=CN6tn_LK67kCFY7LtAodtiQAMg
      bardzo sobie chwalę :)

      Usuń
  2. Chyba się skusze na kupno takiego zestawu, zamawiasz go przez internet czy zakupujesz w salonach?Miłego dnia; -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tylko online :) nigdy nie kupuje w salonach,bo tam marża jest bardzo wysoka, a ja nie lubię przepłacać :) Zawsze kupuje u tego sprzedającego z Allegro http://allegro.pl/20-loreal-odzywka-shine-blond-150ml-wlosy-blond-i3548394969.html

      Usuń
  3. i know these products and are really great!! well done!
    come to find me on my blog..will be a big pleasure for me..kisses.
    blog: http://honeyandcotton.org/
    facebook: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta seria to nr 1 - stawia na nogi moje włosy po rozjasnianiu. Dla mnie nawet lepsza niz Kerastase a wiesz ze kosmetyków u mnie pod dostatkiem wiec próbowałam chyba wszystkiego :)
    Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chętnie coś przetestuje :)))))
      Ta seria jest bardzo mocna, jednak trzeba pamiętać, że każde włosy są inne. Jednemu dany produkt odpowiada, dla innego będzie nieskuteczny :)

      Usuń
  5. dla mnie nr 1 sa szampony z goldwella:)Tych akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, może nawet się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kiedyś używałam tej serii, ale odkąd zaczęłam bardziej zwracać uwagę na składy kosmetyków odkryłam, że niczym się nie różnią od innych- same silikony. Teraz stawiam na naturalne składniki i składniki aktywne na początku składu, nie na szarym końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikony "służą" moim włosom.
      Wydaje mi się,że każdy ma inne włosy i potrzebują różnych kosmetyków.
      Mi naturalna pielęgnacja nie służy :) cieszę się jednak, że na Twoje włosy działa :)

      Usuń